Subject: RE: ÄR X-tee teenuste avamise taotlus
From: Merit Künnapuu <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 14:13:16 +0200

Tere

Taotlus manuses!

Merit Künnapuu
IT projektijuht

 <https://spin.ee/>

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Tel: +372 606 2715

Spin TEK AS

Purje 4, 11911 Tallinn

 <http://www.spin.ee/> www.spin.ee

 <https://www.facebook.com/SpinTEKAS/>
<https://www.linkedin.com/company/83533209/>

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: Friday, March 14, 2025 2:11 PM
To: Merit Künnapuu <[email-masked]>
Subject: RE: ÄR X-tee teenuste avamise taotlus

Jah, uue teenuse avamiseks on vaja uut avaldust.

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Merit Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 14, 2025 2:09 PM
To: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: ÄR X-tee teenuste avamise taotlus

Tere

Avastasime, et selle teenusega on see probleem, et see ei kontrolli
esindaja riiki, nii et see tagastab ka sellised ettevõtted, mille esindaja
on leedukas, kellel juhtub olema samasugune isikukood kui sisse logival
eestlasel.

Seega paluks siis ikkagi see teenus kinni panna ja avada hoopis
esindus_v2/v1.

Vabandan segaduse pärast.

Kas teen uue taotluse ka?

Tervitades

Merit Künnapuu
IT projektijuht

 <https://spin.ee/>

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tel: +372 606 2715

Spin TEK AS

Purje 4, 11911 Tallinn

 <http://www.spin.ee/> www.spin.ee

 <https://www.facebook.com/SpinTEKAS/>
<https://www.linkedin.com/company/83533209/>

From: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 14, 2025 12:43 PM
To: Merit Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: ÄR X-tee teenuste avamise taotlus

Tere

Soovitud X-tee teenus on avatud.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Merit Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 10, 2025 11:46 AM
To: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: ÄR X-tee teenuste avamise taotlus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan taotluse x-tee teenuse avamiseks.

Tervitades

Merit Künnapuu
IT projektijuht

 <https://spin.ee/>

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tel: +372 606 2715

Spin TEK AS

Purje 4, 11911 Tallinn

 <http://www.spin.ee/> www.spin.ee

 <https://www.facebook.com/SpinTEKAS/>
<https://www.linkedin.com/company/83533209/>